Wednesday 1 June 2011

10 : Tabiat Buruk

Saya sendiri pun tak tahu sejak dua menjak ni saya ade satu tabiat buruk yang saya rasa sangat buruk. ggrr. saya tak kan post kat sini la kan. macam membuka pekung di dada hahahahahaha.

Cuma kadang² saya rasa macam saya patut hentikan secepat yang mungkin tabiat ni. sebab saya tahu, nanti saya akan terbiasa dan saya akan buat kat depan public pula. so far, saya ade TERbuat hahaha. but cepat² saya cover balik. adoiiii....

Tapi nak buat macam mane kan, sebab saya selalu sorang² dalam bilik dan saya selalu sorang² dan sorang². bukan tak nk bergaul dengan orang tapi saya rasa buat masa ni baik saya sorang² dulu. bagi settle habis saya punya problems dan saya rasa sangat sangat sangat senang untuk bergaul. tanpa saya fikir 2 3 kali.

Haaaa kenapa sampai jadi macam tu? sampai tak nak bergaul dengan orang. Haaaa ada laaa. too personal to share. hehehe. tapi saya tahu one day benda ni akan settle dan saya boleh tersenyum riang :)

Cuma ni haa masalahnye. tabiat buruk ni. eeeeee macam mane ni!!!!!

norleee oooooo norleeeeeee cepat cari jalan penyelesaiannyeeeeeeeeeee

haha.

thanks :)

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA