Wednesday 1 June 2011

11 : Pening cari topik

saya kena cari topik untuk public speaking and presentation saya. adoii. pening pening.

actually, banyak topik dah dapat. tapi saya takut tak dapat nak huraikan semua. dan yang paling saya takut adalah orang akan bosan dengan topik saya. hmmm.


masa dalam class hari tu, saya ada terfikir nak buat topik yang ada kena mengena dengan minat saya. mungkin pasal make-up kot. saya nak buat history of make-up. then nak tunjukkan yang kite ni berputar balik ke zaman dulu punya make-up. dan maybe kite akan re-do the same make-up masa zaman 'gonjeng' kite hahaha.

ape itu zaman 'gonjeng'? bila tu? heeee. actually ni perkataan saya ambil dari Azwan Ali dalam rancangan dia Cit Cat dulu tu. dia maksudkan zaman 90an. saya pun tak tahu ape yang gonjeng nye kan. kalau ikut dari mata saya, maybe make-up dorang kot. dan juga cara pakaian. hehe. dan skrg ni kite kan kembali ke zaman 70an 80an. awalnya saya ingatkan sebab fesyen retro ataupun polko dot. tapi bila saya tengok movies masa zaman tu, wooooowwww! baju zaman skrg laa. make-up pun zaman skrg punya. beg kasut semua la.

heee. berbalik kat topik tadi, saya tak jadi pilih pasal make-up ni sebab lecturer saya dah mention dalam class. takut ada yang sama la pulak kan. saya pun keep searching. nak jgk buat pasal dancing. tapi, sem lepas dah ade yang buat. takut dicompare kan dan juga dicop tiru. huuu susah²

almost 3 hours saya dalam library ni dok search sana search sini, dan nahhhh satu topik yang paling saya sukaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangatttttttttttttttttttttttt !!!!!

types of cats.

saya harap sangat takde orang yang sekepala dengan saya. kang buat pasal cat jgk susah. heeee.sumpah gila comel makhluk ciptaan Allah ni.











tak sabar rasanya nak present. wish me luck guys muah muah

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA