Wednesday 15 June 2011

18 : nolee zain haha

nolee zain? who is she? wah haha. related to Maher Zain or Anuar Zain? salah! kamu semua salah. saya related dengan Ziana Zain wahahahahahaha. perasan!


yes! saya mmg tgh perasan skrg ni. mcm mane saya dapat penyakit perasan macam ni skali? sampai kaitkan dengan Ziana Zain. uishh! bapak perasan minah ni.

hehe. chill okay.


actually, hari tu saya keluar pergi karoake dengan sayang, emmy, lan, dan abg kamal (sibuk je) haha. emmy blnje masa tu. dan saya sempat la nyanyi dlm 4 lagu klu tak silap. saya pun tak berapa nak ingat. tapi yg saya ingt lagu last saya iaitu ''KEMELUT DI MUARA KASIH" hahaha. by kak Ziana kite okayyyyy..


so saya nyanyi mcm biasa je. suara saya tak sedap pun. siapa yg penah karoke dgn saya tahu la betapa kecil dan lemahnya suara saya (oh no) haha. dan saya tak sangka langsung emmy akan ckp kat saya,


"dalam banyak² lagu you nyanyi hari tu,lagu Ziana Zain paling sedap you nyanyi"


dan dia kata dia agak terkejut jgk masa saya nyanyi lagu tu wahhhhh hahahaha. dan kalau saya tak silap la (or saya ni perasan je), masa saya tgh nynyi lagu tu, saya ade terdengar abg kamal ckp "sedap la pulak si nolee ni nyanyi". KALAU SAYA TAK SALAH DENGAR LA EK. sbb masa tu saya tgh nyanyi. so pendengaran agak kurang jelas hahahaha.


seriously tak sangka langsung tau! sebab i tot i bawak biasa je. dan tak layak dipuji. just karok macam biasa i karok. heeeeeee sukaaaaaaaaa.


ditambah pula, lagu tu salah satu lagu wajib saya nyanyi klu karoke. so lepas ni, akan bertambah la semangat nak nyanyi lagu tu. wee. wa akan nyanyi lagu tu sampai telinga lu olang berdarah. hehehehehehehehehe


 sape² yg tak ingat lagu akak Ziana kite. ni haaaa




awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA