Wednesday 15 June 2011

19 : Tukar mood

sekarang ni saya tgh online kat lab wisma. saje tukar mood. coz takut kakak library tu bosan dgn saya hahahaha. kalau ade orang nmpk saya slalu ke library, mesti mereka kata uisshh skema nye minah ni.


masa tgh tulis ni, saya kecikkan font tulisan so that nobody here can read. tak privasi la kat sini. orang boleh baca. mmg la blog ni kite tahu ade org yang akan baca but if masa tgh post, saya tak suka org baca. tggu siap la baru baca kan. heeee


oh ye hari tu saya ade post pasal chill dgn kakak ipar saya kan. lupa plak nak tulis ni jgk. kak yam ade bagi saya satu beg kecil yang ade barang make-up. so bertambah la koleksi barang make-up saya. best tau. sebab ade satu lipstick ni yang tengah saya pakai skrg ni, warnanya sangat cantik. bagi saya la. sebab mcm kena dengan saya. dan juga lipstick ni cepat meresap kat bibir saya. so lepas pakai, if tgn saya terkena bibir, tgn saya tak kotor dgn kesan lipstick. awalnya saya ingatkan lipstcik tu dah tak de kat bibir ni. tgk² cermin, makk aii merahh lagi bibir ni. so saya sangat sukaaaaaaaaa lipstick ni hehehehehehehehe.


so dah ade lipstick baru, mood pun baru jgk la. rambut baru mood baru jgk. tapi saya tak tukar ape² la kat rambut ni. dah ade warna hitam dah kat rambut ni. so means saya dah lama tak warnakan. hari tu pakwe kawan saya, Lan, cakap rambut saya warna merah. seriously tak sangka masih ade lagi warna merah tu. ingatkan dah jadi warna coklat hehehehe. nanti ade duit, nak warnakan balik la rambut ni jadi warna merah.


lantak p mampos la sape² nk pertikaikan warna rambut ni. janji saya bahagia dan conftident. sedangkan saya kalau kat kl tak pernah kena pertikaikan. ni kat tempat study ni,kena bahan pulak. so i take it as,


alaa biasa lah budak kampung yang suka mengutuk orang.bajet bandar sangat la.


 haha. mmg saya set macam tu pun. sebab bila saya tgk dan fikir balik latar belakang haters tu, mmg sume asal ntah mane dan perasan nak jadi budak bandar. hello, please la. kalau nak nmpk up, bukan dengan mulut. tapi dengan cara. you get what i mean? heeee


i mean cam ni, sume orang boleh cakap

aku selalu la turun kl

mane?pavi?jom aku okay je.

aku mmg dah biasa beli barang² jenama ni.kau ckp je jenama ape. aku penah pakai

eleh,setakat dia tu,aku lagi up la.


tapi, nak tahu betul ke tak, tgk la cara orang yg berkata-kata tu. sebab saya ade banyak pengalaman yang berkaitan dengan orang macam ni. suka nak berlagak up. tapi cara mereka kadang² buat saya tergelak sorang². sebenarnya bukan saje nak tgk kite ni betul up ke tak. nak tgk hati seseorang pun boleh tgk daripada cara depa.macam saya cakap tadi, semua orang boleh cakap,


aku sebenarnya tak benci kau

aku sebenarnya tak cemburu pun dengan kau

aku kesian sebenarnya dengan kau

aku boleh nak bagi kau sekian sekian sekian


tapi cara? mengutuk belakang la. buat muka la. ade je nak cari salah orang lain la. kalau tgk orang tu up sikit, mula lah. panas bontot. so, berpegang lah dengan kata-kata saya ni hahahahahaha


semua orang boleh cakap ape² pun, tapi cara dia yang membuktikannya.



awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA