Friday 17 June 2011

22 : Cats vs Zombies



haa mcm tak sesuai je kan cat nak lawan zombie. haha. takde lah. ini antara proposal speech saya hari tu. saya hantar 3. madam approve 2. antara nak buat speech pasal cats atau zombies. masa saya hantar proposal, saya btul² kat depan madam. dah la hantar lambat.kena la buat muka seposen. nasib baik madam terima. katanya nasib baik ni proposal. klu assginment, saya dah tak nk terima. okay okay. sorry madam.


the best part was, masa saya hantar tu, tajuk pertama,madam tanda pangkah. dalam hati, ''haissh.aku harap tajuk tu diterima''. then madam tgk tajuk kedua saya, ''hmmm'' sambil angguk kepala. okay, dia berkenan. tajuk tu pasal cats. then dia pergi ke next page, ''hmmm'' sambil angguk kepala lagi laju dan senyum. tu utk tajuk zombies. 


then, kena pergi sorang² kat madam utk consultation. so masa saya pergi tu, madam kata "interesting topic". madam banyak tekankan dekat zombies. maksudnya dia lagi suka pasal zombies la. 


saya skrg ni tgh cari info pasal zombies. adehh. tak byk la pulak. hari tu mcm belambak. kalau info pasal cats, mmg banyak. boleh buat 30 mins speech nnti haha.


hmm, nak buat cats ke nak buat zombies..............

cats

zombies 


 cats


zombies 


 cats



zombie cat XD




awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA