Friday 17 June 2011

23 : Christiano Ronaldo said, ''bom dia''

let me laugh first

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



first time saya baca, saya ingtkan orang kita yg punya fb tapi pakai profile picture C.R tapi bila tgk bapak banyak komen dia. saya pun bukak la page fb yang pakai gambar C.R tu. 


eh mmg C.R la. apesal dia post 

bom dia!


saya pun bukak la google translate. cari Portuguese and English. type je....


''bom dia''

translating................

''good day/good morning''


HAHAHAHAHAHA amik kauuu. saya baca comment peminat² C.R sume. ade dari Malaysia and Indonesia. semua argue kan benda post tu.ade mcm² comment la. ni antara yg klaka.

eh C.R boleh cakap malay la

don't be a terrorist

bom dia kasi mampos!

kok bisa ngomong indonesia

kau mau bom siapa?

bom barca sekali





awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA