Monday 20 June 2011

24 : Hello miss with baju kemeja

haha. tadi budak class saya panggil saya cam tu. maklumlah. saya ni underground jee. so tak de la ramai sangat tahu nama. T_T

actually nak cerita pasal baju kemeja ni. saya sebenarnya agak lama lah dah tak pakai baju executive ni. maklumlah, gemok kejap kan hari tu. beli pulak baju betul² ikut size. nahh kau. dah gemok tak boleh pakai. sekali dengan seluar slack saya. mmg beli muat². hanya ade satu je slack saya yg saya boleh pakai masa saya tgh sihat hari tu. haha. sekarang ni dah kurang sihat, so, dah boleh pakai seluar slack yang lain. i'm soooo fuckingg happpyyyy okay. finally!!!!!!

masa awal² study dulu, masih maintain slim. so, saya pakai baju kemeja masukkan dalam seluar. tight in. pastu masa tgh nak 'sihat' tu, saya dah tak leh tight in. nmpk segala lemak² maluuuuuuuuu. so, skrg saya dah boleh tight in balik haha. happy :)

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA