Wednesday 22 June 2011

30 : Lama wa tak mkn T_T

tadi, saya amik duit, then beli la stok² mknn sikit. ye la. dah lama takde stok mknn. takde duit huhu T_T


saya punya la nak jimat, habis satu kedai tu saya dok ronda. pegi sana, amik brg ni. then pegi situ, eh ni lg murah. letak balik brg td. pusing² lg eh, tak payah kot beli. pi mai pi mai tang tu haha. sampai kakak dalam kedai tu dok tgk je saya. buat ape la agaknya lama sangat pilih barang. pastu letak balik. pastu amik balik. teheee


hari tu saya 2 hari tak mkn. pastu pegi la rumah kwn saya, kak bella n atien. yess. nasib baik ade lg stok cokelat kak bella ni. makan la saya. huuuu masa tu rasa mcm tekak ni nak terus telan sebiji sebiji coklat. punya la lapar. then buat muka seposen, atien...ade meggi tak? haha. nasib baik lerr ade. haaa melantak tak ingt dunia. sampai kak bella ckp, cepatnya nolee makan. haha

then, esoknya tak mkn lagi. ayooo. mane tak kurus. dari 55kg turun entah berapa dah sekrang. seluar form 5 saya yang saya dok pakai ni pun dah longgar. longgar?????!! gila kurus sekarang. sbb masa saya form 5, berat saya dalam 46kg cam tu. ntah skrg ni berapa la agaknya. T_T


ni baru hari ni mkn. tadi saya buat meggi. ayooo meggi lagi. sampai tummy ni taknak terima. tummy lagi rela lapar dari mkn meggi yee?? alaaa tummy comel ku, jgn la cam ni. nnti nak jalan tak de tenaga. sabar ek tummy. dugaan semua ni. nnti dah masuk loan, aku janji aku bagi kau mkn macdonald okay? yepeeeee. tummy pun bersetuju hahahahahaha. suka suka aku jeee.


saya tak kisah tak mkn tapi saya sangat kisah bila takde nescafe. semalam last nescafe saya. pastu pagi tadi dah takde. ape lagi. amik je duit, nescafe dulu saya sambar haha. tapi.... mahal la pulak. nak kena jimat ni. pusing punya pusing punya pusing, hmmm saya letak nescafe, amik kopi kapal api. rm1.50 je. hahaha. murah kan? T_T


balik je ape lagi, terus buat kopi tu. huuuu. lega perut and tekak den. bak kata trademark kopi kapal api tu,


"memang betul-betul kawwww"


haa mmg botul la kaww nyo. sampai terberakk wa. ayoooo. haha. ape² pun, nak amik kesempatan kat dalam blog ni utk mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada atien and kak bella kerana sentiasa memberi makan dan minum kepada nolee T_T love you guys mmuuaahhhh!!!!!!!!!




p/s : alahai.. takleh nk upload gambar la pulak.ciss.nnti la saya upload gmbr kak bella n atien =)


awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA