Tuesday 28 June 2011

44 : oh my god!

td saya hampir² nk pitam. dan skrg ni tgh lemah gila. type pun slow je. klu sihat, type bising gila haha. nak tahu sebab ape saya nk pitam? haa tak nk tahu pun, saya tetap akan tulis. hahaha

saya tak tahu kenapa dan mengapa (oh ayat feveret skrg hehe) saya klu bangun tido je, tak boleh direct minum air kosong. why? bukan benda tu la yg bagus kan? mmg bagus. sebab ia akan membantu kita punya sistem penghadaman. so pagi² kita akan membuang air besar. dan itu salah satu cara untuk kurus tau.

tapiii

effect kt saya cam ne tau. saya tetap buang air besar tapi sangat sakit dan saya hampir pitam. sebab sakit perut tu teramat pedih. dan keluar tu mmg laju dan lancar je kan. tapi kenapa ek saya punya effect mcm tu skali? dari zaman saya skola lagi. sebab tu saya tak suka minum air kosong pagi². saya slalu buat air yg berperisa mcm air nescafe ke vico ke. saya tetap akan membuang pagi² tapi tak seperit saya minum air kosong.

kenapa kenapa kenapa?!!!!!

sebab salah satu long-term effect klu minum air kosong pagi² ialah awet muda. hey saya pun nak. tapi saya tak sanggup la nak tanggung kepedihan perut ni. sampai td saya berpeluh² dalam toilet. sampai terpaksa pegang dinding sbb hampir pitam. masa tu hitam kejap permandanganku. perrghh. dasyhat kn effect saya?

dan saya juga tak leh minum air tea kampung. awak tahu tak air ape tu? alaaa tea kampung. air utk menguruskan badan. hari tu saya minum kwn saya punya. effect dia cam ni tau. awk minum pagi, awak akan membuang petang.awak minum mlm, awak akan membuang pagi. so saya minum mlm. esok pagi ade class. dalam class tu, saya dok bising. mane effect ni? tak rasa ape pun!!!!! maklumlah. saya tgh semangat nk kurus time tu. skali datang effect dia. nahhh kau. 2 kali okay g toilet. mmg berpeluh gila dan hampir pitam dlm toilet tu. on the way balik hostel, saya siap ckp kat kwn² ''nolee cop toilet dulu''. haha

so macam tu la cerita nyaaaaaa. okay lah chowww. nak balik. sementara tunggu photostat siap je ni hehe

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA