Friday 1 July 2011

57 : Loan ohhhh Loan

kenape kau tak masuk lagi wahai loannnnnn. aku dah naik kering kat sini isshhhhhh aaaarrrggghhhhh!!!! untuk kau je, aku dah pegi wisma 2 kali okay!!!! sampai aku rasa mcm nak tendang je mesin atm tu haha. tu gurau je. saya seorang yang penuh kesabaran T_T

sabar je lah. dan saya harap sangat loan tu tak masuk akhir bulan. memang kering la saya kat sini.

untuk mententeramkan jiwa yang tengah frust ni, saya tadi kemas habis licin bilik saya. almaklumlah. minggu ni busy sangat. so, saya takde masa nak kemas² bilik ni. kalau tak busy, seminggu 2 3 kali lap habuk, sapu bilik dan kemas almari baju heeeee.

sambil tutup kipas, fuhh memang lega. berpeluh-peluh. then mandi. yeahhhh. masuk bilik je, segar bijik mata tengok bilik bersih dan wangi. weeeeeee.

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA