Tuesday 12 July 2011

63 : Teringat zaman lalu

haishh. lepas kawan balik dengan Emmy ni, banyak la pulak kenangan lama yang menjelma dalam ingatan kalbu ni. salah satu tentang kawan² myspace yang pernah ngam dengan saya. dulu zaman myspace kan. huhu.

ade lah satu kawan myspace saya ni, dah jadi pelakon dah sekarang. tak nak cakap sape. takut nanti kata ''woo dah jadi pelakon,baru lu nak ingat dia la ek'' haha.masa zaman sebelum jadi pelakon, ade la usaha² dia nak ngorat saya (ecehceh). sampai saya ingat ayat terakhir dia bagi kat saya sebelum kami betul² lost contact, ''i always hope that you will be mine''. aisehhh. sorry la bro. wa tak boleh nak paksa diri ni masa tu(ecehceh). tapi kalau sekarang wa tuntut balik kata² lu boleh tak bro? hahahahaha. gurau je.

sampai Emmy tanya why saya tak terima pelakon tu dulu. saya pun jawab, ''mane lah nak tahu dia akan jadi pelakon'' hahaha. gurau² je okay =). i love my huby so much!!

hari tu Emmy datang lepak rumah. kami berborak² dari pukul 8 malam sampai pukul 11 pagi esoknya dan terus keluar lepak dengan Aini, bf aini, Mel dan Dila. balik rumah pukul 6 lebih. mata ni dah berpinar² sebab tak tidur. landing je kat atas katil, nahh terus tidur. saya ingat masa tu berita baru nak start. pembaca berita tu tengah bagi salam. hahaha. tu last yang saya dengar. dan saya tidur sampai pukul 11 pagi. yeayyy. kepala pening. hahaha.

dah lama sangat tak jumpa ramai² macam ni. ade 2 orang je takde. aiza and atiqa. ntah bila kita semua dapat bersamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



aini sorang je sedar time ni haha




semua tak ready okay!!! haha

emmy and i

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA