Friday 1 July 2011

59 : Duitttttt

Selamat pagi dunia. wahh. hari² saya bangun pagi. segar je rasa. walaupun takde class, saya still boleh bangun pagi. hey tak set alarm okay. bangun sendiri heeeee. selalunya saya akan terjaga dalam pukul 6 lebih macam tu. haaaa.

hari ni saya terjaga pukul 5. haishh. awal sangat. tergolek sana tergolek sini. dan tidur balik. zzzzzzzz. eh pukul bape dah ni? haa pkl 8. adehhhh. melepas nak buat pahala pagi td (ecehceh)

then mcm biasa, saya bangun je dari katil tu, perkara pertama saya buat ialah pergi mengadap cermin. hah? kenapa? sebab saya suka tgk muka saya baru bangun tdo. waaaaaaa. haha. mula la time tu perasan sorang². awak pernah tak, bangun² je tdo, terus mengadap cermin? haa nak tahu cantik ke tak, pegi mengadap cermin tu. jgn cuci muka jgn buat ape. itu lah kecantikan asli awak. jgn la suruh orang lain ambil gambar awak masa awak tdo. haaa itu keburukan asli awak. hahahaha.

sekarang ni saya sudah ade rutin baru. pagi², saya akan pergi turun bawah ground floor dan jalan kaki sikit pergi blok A. saya duduk blok B. then, saya akan ambil air panas dari mesin air. free je. heeee. setiap pagi okay. sebab tempat jerang air saya dah rosak. housemates punya pun rosak. by hook or by crook, saya kena jgk pagi² exercise turun naik tangga. haha. sebab tak boleh la pagi² saya tak minum air nescafe saya. oh skrg bkn nescafe. kopi kapal api heeee..

ape sebenarnya nak mengarut ni. adehhh. oh kemungkinan besar saya akan turun dalam 2 kg minggu ni sebabnya loan tak masuk. duit satu sen dah takde. minum air la jawabnyaaaa. meggi pun sudah habis. haiisshh abg, bila abg nak call syg ni. syg dah takde crdt nak call or msg. nak mintak duitttttt T_T
awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA