Monday 6 June 2011

12 : Nak jugak post !!!

sekarang ni tengah hangat isu Adinda Evans dengan Gambit Saifullah. heeee. saya pun nak jugak post pasal isu ni. tapi in my point of view la.

untuk si kecil yang comel ni, Adinda Evans, sedih saya tgk. bukan tgk dia. tapi tgk orang² dok menghentam dia kat fb. siap buat fanpage utk dia lagi. klu kita nak salah kan dia, mmg salah dia. tapi fikirlah juga, she was 13 when she post the entry. so nampak sangat la dia masih budak² dan tak matang. iyee apa yang dia buat tu salah. so, yang dok menghentam dia tu betul la? komen macam². sampai tersenyum saya membacanya. kadang² terpancul keluar perkataan 'bodoh'. adehh.yang nak bagi nasihat apa semua tu bagus la. sangat diwajibkan. tapi yang mengutuk, menghina luaran dia kenapa? itu kan ciptaan Allah. sebab dia buat salah, habis setiap inci kat dia orang kutuk. matang la tu ek. pergghh. mmg la kita ni kadang² klu marah sangat, saya sendiri pun boleh termaki orang. terhina orang. tapi itu diluar kawalan. tapi..bila tgk kes ni..saya tahu rata² yang menghina tu still undercontrol. tapi tu la. tak paham dibuatnya.

untuk si hensem yang saya minat gilaaaaaaaaa aaaaaaaaa hahahaha. Gambit Saifullah. sumpah saya cakap, saya masih minat dia walaupun dah ade kes macam ni. hehehe. ni la namanya peminat tegar kan ecehceh.if diikutkan, mmg btul la dia salah. sebab dia create kan satu video yang tidak sesuai dalam culture kita. mmg saya tak nafikan. dan abg Gambit (wahh abg gitu hahaha) kena sedar yang mmg kita ni manusia mmg perangai kita macam ni. lebih² lagi abg Gambit (hehe) seorang public figure. so, saya rasa abg Gambit (oh god!) tak patut bagi respon macam tu. respon macam mane? malas saya nak copy paste kat sini. dan satu lagi seorang public figure ni jatuh bgnnya ditentukan oleh masyarakat. why? because you are public figure my dear. i'm very upset with your response. i think maybe you should act more gentle and cool. i wrote this because i really love you hahahahaha. oppss! just be cool my dear. i always support you!!!

thats it! haha. i'm done. chowwww.

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA