Monday 27 June 2011

39 : this morning

supposed today i have to present my asigmnt. but, the first group take about 2 hours. lebih kurang la tau. so, class only 3 hours. dgn sir nak terangkan apa yg first group td tak terang. so nk tak nk kena postponed laaa T_T

group td terdiri daripada 3 org jejaka pantai timur. loghat timur dorang mmg pekat gila. so can you imagine they speak in english? hehe. ceh nak kata org konon. awak tu? heeee. saya mmg ade masalah dlm pronouncation wlupun saya takde ape² loghat. even my bahasa pun banyak yg saya salah sebut. ni apetah lg english. i dont know why i have a big problem in pronouncation either in bahasa or english. ni dah ade bahasa ketiga iaitu japanese languange, haaa tak tahu la saya pronounce cam ne nnti huhu.

oh dijadikan cerita, masa last presentation mereka tu, mereka ada buat discussion time which is mmg wajib buat setiap group. then the interesting part dlm group mereka, mereka ade buat mcm music box. ade satu box ni kite kena pass pass then music stop je kita yg kena jawab soalan. haaa mcm tu.

so guess what? mmg aku kena la. klu tak, tak tulis dlm blog ni kn. haha. you know what, saya rasa game tu lagi cuak daripada nak present. seriously. kite kena pass pass box tu hoho dah la mereka pasang music cam kabut tau haha. so sampai tgn saya menggeletar masa nak dapat box tu.

dipendekkan cerita, time saya dapat je box tu, mereka stop kn music ciss saje je ekk. padahal saya sempat je campak box tu ke next person. haisshh kena plak aku.

saya bangun2 je mereka tanya nama.

''liyana''

''oh diyana (saya dgr dia sebut diyana). nice name''

hahahahahaha. ecehceh kembang kejap aku...

masa saya nak jwb tu, punya lah menggeletar. tgn shaking gila babi. suara jgn ckp la. sampai saya nak ckp english tersebut  mcm perkataan melayu. cam perkataan ni

''genes''

saya sebut betul² mcm eja melayu GE NES. haha. lagi ape lg ek. dah lupa dah.byk la perkataan yg disalah sebut. buat malu je ayoooooo

saya mmg seorang yg bukan spontaneous. seriously. saya tak suka bila nama saya tiba² dipanggil without any preparation. i will be so nervous. lebih² lg dgn game cam td tu. tak rasa saya cuak gila ke??? hahahahahaha

so ape² pun, saya tetap happy. dapat hadiah choki choki tau. hahaha.

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA