Tuesday 21 June 2011

27 : KL GANGSTER

Sebagai anak melayu dan warganegara Malaysia, saya sangat sangat sangat bangga dengan pencapaian Syamsul Yusuf. dah lah hensem kan. hahaha. saya mmg minat gila kat si Syamsul ni.

kutipan KL gangster dah mencecah RM10.3 juta. gila gempak kan? saya tak tengok lagi movie ni. T_T

tapi berdasarkan komen², ramai kata cite ni best dan gempak. dan Syamsul pun pandai pilih pelakon. semua yang hensem dan ade peminat tersendiri. so rata² yang pergi tengok mesti peminat² tegar para pelakon itu sendiri. cuma saya je tak pergi² tengok lagi T_T

tapi ape² pun, saya tetap akan tengok cerita tu. melalui ape? haaa nak seribu daya kan. hehehehehe





hehehe.tak payah la syamsul =)

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA