Thursday 23 June 2011

33 : Bahagianya pagi aku

saya cerita dulu benda yang tak bahagia haha. currently saya pakai fon nokia biasa. yg dulu² punya. i'm okay with that. but yang tak okay nye, the batery. suck! gggrrrrr!!!!!!! hantar 2 3 msg, terus off. kadang² call tak sempat jwb dah ter off. batery dah lemah sangat dah.

yang bahagia....jeng jeng jeng.. hahaha. saya bangun je, on fon, masuk la msg sayang saya. dia tulis ayat² yang sangat membahagiakan. bangun² je muka senyum. semangat nak buat keje ape sume. thanks sayang.

bukan apa, sayang saya ni jenis yang susah nak cakap benda² 'bahagia'. i dont want to say 'jiwang'. just 'bahagia' hahaha. he is not a romantic guy. so you girl out there, mine is not romantic at all, so shhuhh shhuuuhh! haha. =D

romantic ni ada 2 bahagian. satu romantik melalui kata-kata. dan satu lagi romantic melalui perbuatan. haaaa perbuatan ape ni. i mean like tiba² usik hidung korang ke. or tanpa diduga, bf korang usap rambut korang ke. hehe. so, mine romantic melalui perbuatan. tapi tu pun kadang² je la. melalui kata-kata, huh tak daaaaa! hehe

so, kadang² dia hantar msg² romantic cam tu, saya rasa bahagia sangat. bukan mudah ek dia nak type ayat² 'bahagia' tu. heeeeeeeeeeeeeeeeeee =)

tu je la untuk pagi ni. semoga hari ni aku akan bahagia sampai tido. amin....

awak boleh like dan komen okay =D

No comments:

Post a Comment

BLOG INI ADALAH PERSONAL BLOG NOLEEYANA